torsdag 2. oktober 2008

Back to School Party var ikke særlig bra. Masse eklinger som klådde hele tiden, jeg er glad for at vi hadde gutter med oss, hvis ikke kunne det blitt ganske ekkelt, ja. Jeg måtte faktisk slå til en gutt to ganger, før han skjønte at jeg ikke hadde lyst til å bli voldtatt akkurat da.
Vorset var i det minste hyggelig. Det viste seg at Felix hadde med seg Aleksander, som går i klassen til Dina, Gro og Hanne.










Det ble ikke tatt så mange bra bilder den kvelden, men takk til Marie, for de få som ble tatt.

Nå skal jeg en tur til byen og kikke med Kristine. Har egentlig masse ting jeg vil kjøpe, men lommeboken min ble stjålet med bankkort, kontanter og det hele på festen (til og med solkortet mitt, med 500 kr. ble stjålet!). Derfor blir det nok bare vindusshopping på meg den nærmeste tiden.

1 kommentar:

Marie Flyfly sa...

føler meg som en skikkelig blogger nå altså :D med ordentlige bilder, og bloggevenner :p la deg til på linkelista mi ;)