tirsdag 14. oktober 2008

På skolen

Nå sitter jeg på skolen og gjør ingenting. De andre har engelsk, men jeg tok det i fjor. Derfor har jeg fri i engelsktimene. Skrev nettop ferdig en naturfagsrapport om suksesjon. Ohyeah!



I dag skal jeg i et revygruppemøte etter skolen, før jeg møter mamma et eller annet sted i byen. Jeg trenger nytt undertøy, så det blir litt mor og dattershopping i dag. Alltid koselig det.

Jeg skal starte et nytt og bedre liv, som ser slik ut:
  • Alltid stå opp minst 45 min. før jeg må gå hjemmefra
  • Alltid spise frokost
  • Ikke bruke penger på mat på skolen
  • Gjøre leksene mine
  • Øve til prøver
  • Holde rommet mitt ryddig
  • Holde klesskapet ryddig
  • Finne frem det jeg skal ha på meg dagen i forveien
  • Pakke vesken dagen i forveien
Jippi - Silje skal bli flink nå!

2 kommentarer:

Siri sa...

kos deg på skolen ;-)

Anonym sa...

den lista burde jeg også begynne å ta i bruk!