torsdag 9. oktober 2008

That's what friends are for


Dete innlegget tenkte jeg at jeg ville dedikere til gode venner. De som alltid er der for deg når du trenger dem, eller når du ikke trenger dem. De som kan klistre et smil rundt munnen din, et smil som blir der resten av dagen. Venner som vet alt om deg, ting du ikke visste selv en gang. Hva ville verden vært uten alle vennene? Alle personene rundt deg som gjør livet verdt å leve.

Well, you came and opened me
And now there's so much more I see
And so by the way I thank you

Whoa, and then for the times when we're apart
Well, then close your eyes and know
These words are comin' from my heart
And then if you can remember, oh

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
In good times, in bad times
I'll be on your side forever more
Oh, that's what friends are for

3 kommentarer:

Marie Flyfly sa...

ååååå! <3 Jeg elsker det bildet der!

Marie Flyfly sa...

blir så glad når jeg ser på det!

Karoline sa...

NYDELIGSTE innlegget jeg har lest på lenge! <3