tirsdag 21. oktober 2008

Seks og ommøblering

Vi fikk tilbake en naturfagsprøve på skolen i dag, og jeg fikk sekser! Gratulerer, Silje - takk takk. Jeg blir litt stolt av meg selv når jeg får til det, men det må man få lov til i blandt.

Jeg har planer om å ommøblere litt på rommene mine. Her er noen av ideene:
Sette dobbeltsenga inn på det lille rommet, slik at det blir et rom med bare en enorm seng. På samme rommet vil jeg henge opp hyller, knagger, osv, hvor jeg kan oppbevare fine klær, sko og andre kule ting.
På det store rommet setter jeg den lille sofaen min, og maler muligens hyllene og karmer hvite. Vi får se, når den tid kommer.
Før alt dette skjer, vet jeg om en som rydde, slik at det blir helt prikkfritt!
Noen som har noen andre gode tips angående ommøblering og interiør generelt?

Ingen kommentarer: