søndag 5. oktober 2008

Robbinson hos Dina

Nå har jeg vært hos Dina, hvor vi har sett Robbinson og drukket/spist varm sjokolade. Nam!
Da jeg kom satt Marte, Gro og Dina og diskuterte puppene til en vi spilte mot i helgen (noe jeg godt kan skjønne - de var svære!).
Jeg troppet opp med både foto- og videokamera, desverre gikk batteriet temmelig fort ut av videokameraet. Ikke så rart, tatt i betraktning at det er en murstein fra starten av dette millenium. Poenget er at jeg skal starte å filme noen klipp som jeg legger inn her. Litt dårlig start, men det kommer etter hvert!











Christer er på fest, det er gøy når han ringer meg og er full. Noen ganger ikke gøy, da. Ikke særlig gøy i dag egentlig, siden hans høstferie starter nå, mens min er slutt. Han er veldig flink til å minne meg på det, noe jeg er svært lite begeistret for:
Silje: Hvor er dere nå?
Christer: Elverum :) Måtte hente sommerklær
Silje: Åh. Jeg er så misunnelig på deg nå! :*
Christer: Jeg må nesten understreke SOMMERKLÆR :)
(Han drar jo sydover på tirsdag).

1 kommentar:

Anonym sa...

Så koselig ut! ^^