fredag 3. oktober 2008

Bollekveld

Da var en utrolig koselig kveld med jentene over. Etter en eviglang trening dro vi til Gro, hvor vi bakte boller, og så på Camp Rock, den nye filmen på Disney Channel (ja, voksne er vi).

















Deigen hevet ikke så mye som vi håpet...






I morgen starter Posten Serien. Jeg er veldig lite klar for å spille tre kamper denne helgen, men jeg får nok mest sannsynlig æren av å være høyre benk det meste av tiden. Det passer meg fint.

Ellers savner jeg Christer ganske mye nå om dagen, og gleder meg som en unge til han kommer hjem fra sydenturen han skal på. Da skal jeg lage namnam mat til han og tenne masse lys og gjøre det kjempe koselig, men hysj - det er en hemmelighet.

3 kommentarer:

- Tina - sa...

søt blogg!:)

Silje sa...

Tusen takk! :)

Anonym sa...

Takk :) Liker den sangen kjempegodt jeg også! Hahaha, husker jeg likte å sitte på benken da jeg spilte fotball. Pappa var trener så jeg turte ikke å slutte på laget selvom jeg hadde lyst. Holdt fader på i 7 år! Hihi. Koselig å stelle istand slike kvelder med kjæresten, det pleier jeg å glede meg til også. =)