søndag 19. oktober 2008

Min helg

I know, alt for lenge siden jeg har skrevet, men jeg har vært hos verdens beste gutt i helgen. Tiden flyr i godt lag, det vet vi jo alle. Så - her er min helg:

Fredag: Ingen spennende events, jeg dro til Elverum og videre til Brumundal.

Lørdag: Vi sov leenge, det var deilig. Litt utpå dagen dro vi tilbake til Elverum for å se på Europacup-kamp. Elverum vant over det tyrkiske laget Ismir. Jippii! Etter kampen dro vi hjem, tok en dusj (det var deilig, alt for varmt i noen håndballhaller). Så kom Lars og Stian med to filmer mens Christer og Silje lagde pizza. Så det ble en ordentlig kosekveld med nam, film og julebrus (I know - drep meg for å ha drukket julebrus før desember!).




Søndag: Jeg tok bussen tidlig hjem i dag, jeg skulle spille kamp (som vi tapte, gidder ikke fortelle mer om den), og Christer skulle spille kamp. De vant, og min kjæreste ble toppscorer (stoltstoltstolt).

I morgen starter jeg ikke på skolen før 12:15, vi har nemlig Internasjonal Dag i anledning OD-dagen senere denne uken. Utrolig deilig!
Jeg skal se på Robinson nå, beklager et superkjedelig innlegg, men da vet dere i hvert fall at jeg fortsatt lever - i beste velgående.

Ingen kommentarer: