onsdag 8. oktober 2008

Jippi! I posten i dag kom pappa med det herligste jeg kunne fått akkurat nå; et nytt bankkort. Som kjent ble mitt stjålet sammen med lommeboken min på Back to School Party i høstferien, og jeg har måttet klare meg en hel uke uten det livsviktige lille rektangelet.
Derfor har jeg tenkt (selvom jeg er syk) til å tvinge meg selv downtown i morgen, for å dra kortet i et par butikker. Jeg skal se etter:
  • Støvletter/boots
  • Jakke/kåpe
  • Kjole - typ hverdags
  • Mattebok
  • Clinique foundation

Noen som har noen tips?

Ellers (siden jeg er syk, og når man er syk har man lov til å være bittelitt negativ), har jeg tenkt til å lage en liten liste over ting som irriterer meg:

  • At Christer skriver/sier "da" istedenfor "når", og ikke tar det til seg når jeg prøver å lære han forskjellen.
  • Bloggere som ikke bruker bloggen sin til noe annet enn å kritisere alt og alle (selvom det kan være underholdende til en hviss grad).
  • At jeg aldri blir syk på mandager eller tirsdager, de eneste dagene vi har allmenfag.
  • At jeg ikke klarer å slutte å kjøpe kebab, selvom det er usunt, og jeg aldri klarer å spise opp en hel.
  • At jeg alltid kjøper mat på skolen, selvom jeg har med matpakke.

Det er sikkert mye mer jeg irriterer meg over, men jeg orker ikke å anstrenge meg for å hente nye irritasjonsmomenter opp til overflaten.
Nå skal jeg se på House!

Ingen kommentarer: