mandag 13. oktober 2008

En strålende helg

Da var helgen over enda en gang. Skal jeg oppsummere vil jeg faktisk si at den har vært strålende! På lørdag var jeg som sagt i byen med Gro. Endelig fikk jeg kjøpt meg noen av tingene jeg trenger. Senere kom Dina, Gro og Hanne til my crib, hvor vi gjorde nada. Kanskje noe av det vi er best til i hele verden.





I går var Hanne, Gro, Dina og jeg en rask tur på Sats (bare for å ta sol, ikke noe trening, nei). Etter det var jeg kjempe flink hjemme; ryddet og vasket badet, ryddet rommene mine, og hadde litt Silje-tid. Noe som vil si:
  • Sex and the City - the movie
  • Nam nam drikke
  • Bad med masse skum
  • Under dyna i god pysj med masse puter
  • Ansiktsmaske


Nå er det trening, lese til prøve og NaMi-rapport. Wish me luck!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hva faen er det i det glasset??

Silje sa...

Det er apelsinjuice med krem (sånn som de serverer i Hellas og sånt). Kjempe godt :)