tirsdag 7. oktober 2008

Today

I dag ble jeg vekket av at telefonen ringte, rett før klokken slo seks. Det var Christer, han var på Gardermoen, og ville ringe meg en siste gang før han gikk på flyet. I bakgrunnen hørte jeg typiske flyplasslyder, som stemmer over høytalleranleggene, og jeg ble så misunnelig. Jeg skjønte at kjæresten min satt på en flyplass, og virkelig skulle til Spania om noen timer.


Dina og meg på Naxos i sommer.

Hele dagen i dag, fra 07:45 til 22:15 har jeg brukt på skolen. Først en lang dag med bare allmenfag, før jeg skulle ta bilder under den siste runden med revyauditioner. Klart det er artig å følge med på alle de flinke og ikke minst beintøffe folka, som har meldt seg på, men det blir litt slitsomt i lengden.

Jeg hadde en fryktelig disput med sjefen min i går. Hun hadde satt meg opp til å jobbe i dag, noe jeg ikke kunne. Jeg mente at jeg hadde sagt klart fra at jeg kun kunne jobbe på torsdager og lørdager. Tydeligvis ikke. Vi ble kjempe sure på hverandre, og det endte med at pappa ringte henne i dag for å ordne opp. Alle tre var ganske sure, og pappa trodde jeg kom til å få sparken. Heldigvis skjedde ikke det (selvom jeg nesten skulle ønske det, for nå blir det fryktelig kleint å komme på jobb igjen). Uansett er jeg på utkikk etter en ny jobb, typ bokhandel, lekebutikk, klesbutikk, osv. Hvis du vet om noe som kunne vært aktuelt, så vær så snill å la meg få høre det. Det hadde jeg satt utrolig stor pris på.

1 kommentar:

Karoline sa...

For et nydelig bilde! <3
jeg er sykt sjalu på kjæresten din akkurat nå..jeg vil også til spania..haha..kanskje han satt på samme fly som pappa..pappa dro idag morges han og nemlig!