fredag 3. oktober 2008

Guten morgen Sonnenschein

God morgen, alle søtnoser! Nå sitter jeg i senga mi og hører på behagelig musikk (Peter and the Wolf - Safe Travels) og gremmer meg over lommeboka mi som er stjålet. I den hadde jeg kontanter til en utrolig fin tunika jeg fant på Tara på Steen og Strøm. Den skal jeg kjøpe uansett, så bilde kommer.

I morges våknet jeg til to nye meldinger på mobilen. Den ene var utrolig hyggelig, fra Christer, mens den andre var litt mindre hyggelig:
"Jeg er skikkelig kåt. Kom til meg i dag så kan vi elske"
Skal ikke legge ut navn, men du som har sendt den vet hvem du er, og burde vite bedre enn som så! Kjæresten min har veldig lyst på nr. og navnet ditt, for å si det sånn.

Da fikk jeg ut litt agresjon, så nå er jeg snart klar til å stå opp. Da dukker selvfølgelig de vanskelige spørsmålene en jente må stille seg hver dag, opp:
Hva skal jeg ha på meg? Hvilke sko skal jeg ha til?
Og noen spørsmål for i dag:
Skal jeg dra til byen med jentene og lide, fordi jeg ikke har noen penger? Skal jeg bli hjemme og rydde på rommet mitt istedenfor? Hva skal jeg gi mamma i bursdagsgave (ideer?) ?

Jeg trenger ny jakke!

Ingen kommentarer: