søndag 5. oktober 2008

Last day of freedom

Blogge igjen! Da var den siste kampen for denne helgen spilt. Vi tapte. Spilte ikke bra.



Så var høstferien snart ferdig - back to reality. Æsj. Jeg kunne godt tenkt meg å ta et par uker til med ferie. Alle kunne vel tenkt seg det, så hvorfor ikke bare gjøre det? Neida, vi skal tilbake til den værste mattelæreren noensinne:
Silje: Jeg forstår ikke dette her, jeg.
Verdens værste mattelærer: Det er fordi du ikke jobber.
Silje: Nei, jeg jobber ikke fordi jeg ikke forstår dette!
Verdens værste mattelærer: (Ser stygt på meg og går).

I går lagde jeg en herlig blåbærpai. Selvfølgelig ikke fra bunn (jeg er da en kvinne av tiden og forventer effektivitet), men den smakte strålende fordet. Så jeg sitter og gumler i meg et stykke her jeg sitter.







Selvom dette er den siste fridagen, skal jeg bruke den til å gjøre masse her hjemme:

  • Rydde i klærne mine
  • Rydde (og støvsuge) på rommet
  • Rydde i sminken min
  • Lage gaveliste (ikke lenge til jul)
  • Lage ønskeliste
  • Øve til norskprøve'

Når det er gjort, tenkte jeg å se en film med DinaSøtnos.

Ingen kommentarer: