torsdag 9. oktober 2008

Jeg som trodde jeg var steinrik, men neida. Gjett hvor mye jeg hadde på saldo? 165,33 kr. Ohyeah, det får jeg jo kjøpt mye for. Det viste seg at pappa ikke har satt over de to siste lønningene mine. Heldigvis kom han og tok ut 1000 kr. til meg, sånn at jeg fikk kjøpt mattebok og disse stylishe støvlettene:



Ellers har jeg klippet meg (gjorde det selv, vel og merke). Ikke så mye, men det var deilig å få vekk de slitte tuppene.

På tirsdag skal mamma og jeg ta oss en liten shoppingrunde i byen og kjøpe det jeg trenger:
  • Undertøy
  • Jakke (fuskepels fra Cubus?)
  • Sokker
  • Clinique Foundation
  • Mascara
  • Hair extensions
  • Tunika fra Tara
Kan vel ikke egentlig si at jeg trenger de fire nederste punktene, men de står i hvert fall også på handlelisten. Dessuten så jeg denne herlige vesken på Gant. Jeg elsker den, men har desverre ikke 3100 kr. å punge ut med for øyeblikket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

sure, why not!

Anonym sa...

what happened to the other one?

Anonym sa...

thats amazing story.