mandag 6. oktober 2008

Gratis klær

Jeg må egentlig sove nå, men jeg klarer ikke, for jeg er så frustrert. Jeg er satt opp til å jobbe i morgen, men kan ikke. Jeg skal jobbe med revyauditioner på skolen til klokken ti på kvelden. Når jeg prøver å si fra om dette på en hyggelig måte til sjefen min får jeg bare frekke og uhøffelige svar tilbake. Jeg tålererer ikke å bli behandlet på den måten, og har ikke tenkt til å dukke opp på jobb i morgen, når hun behandler meg på en så uprofesjonell måte.

Ellers må dere gå inn på denne linken:
http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=29553
Registrer dere, og få gratis gavekort på Gina Tricot og H&M. Ordentlig og seriøst opplegg, og det er virkelig verdt å ta en kikk på dette.

Nei, nå må jeg virkelig legge meg til å sove. Christer skal ringe meg klokken 05:00 i morgen (egentlig i dag). Han drar avgårde utenlands da, og jeg vil jo snakke med han før han åker. Dessuten må han værsågod å sende en melding når han kommer fram, slik at jeg vet at ikke flyet har styrtet.
Godnatt folkens, og sov godt!

2 kommentarer:

HanneSK sa...

Oida, silje! Du må fortelle aaalt som har skjedd! er skikkelig nysjerrig, dritt-mylene :@

Anonym sa...

Tusen takk, nå ble jeg glad!!